Stämmer min faktura?

Elhandelspriserna under december var avsevärt mycket högre än normalt och det resulterar i fakturor på större belopp än vanligt för flera av våra kunder. I det läget är det lätt att tro att fakturan inte stämmer, att man inte förbrukat så mycket el och att mätvärdena är fel. Skövde Energi gör alltid en noggrann kvalitetskontroll och vi validerar mätvärden tre gånger innan debiteringen görs. Om det skulle vara något fel på en elmätare upptäcker vi det då.

På mina sidor kan du se din förbrukning och här kan du läsa fler frågor och svar

Vad är egentligen skillnaden mellan elnät och elhandel?
I den här filmen berättar vi hur allt häger ihop.

Kategorier

  • Okategoriserade
  • Senaste nytt

    Alla nyheter

    • Skövde Energi behåller högsta betyg i kundnöjdhet

      Mycket väl godkänd blev resultatet för Skövde Energi i den senaste kundundersökningen och bolaget behåller högsta betyg i kundnöjdhet. Skövde Energi genomför kundundersökningen vartannat år. Den görs av en oberoende aktör och kunderna som tillfrågas är slumpmässigt utvalda. Kundundersökningen består av intervjuer där kunden kan ranka hur nöjd hen är, och det finns också möjlighet…

    • Skövde Energi lanserar en egen app!

      Vi är stolta över att presentera vår efterlängtade app. Nu kan du enkelt och smidigt Vi på Skövde Energi är övertygade om att framtiden är hållbar, smart och full av möjligheter. Var med oss på resan mot en grönare framtid och ladda ner Skövde Energi-Appen nu! Det är dags att sätta kraften i dina händer.

    • Just nu är det högt tryck för elnätsärende

      Trycket är högt just nu på inkomna för- och färdiganmälningar. I bästa fall klarar vi av att svara på ärendena inom en vecka. Men vänligen räkna med minst 14 dagar innan vi hinner svara. Så var ute i god tid med att lämna in din anmälan till oss.

    Ditt sökresultat

    Om du inte hittar det du letar efter skriv din fråga till oss här.