
Vi har erhållit Mycket Väl Godkänt i Kundnöjdhet!
Supportföretaget TMJ Group, som är specialister inom energibranschens samtliga affärsområden (Elnät, Fjärrvärme, Elhandel, Renhållning, Stadsnät, VA, Fordonsgas, Gata/Park och Fastigheter), genomför regelbundet kundnöjdhetsundersökningar inom energibranschen. Där ställs höga krav på oss som energibolag, vilket bl.a. innebär att vi måste följa upp och förbättra de utvecklingsområden som kommer av undersökningens genomförande.
Genom regelbundenheten garanterar vi att du som kund hamnar i fokus för vår utveckling. Du kan känna dig trygg med att allt som sägs till oss i dessa studier framförs till vår organisation, ledningsgrupp, styrelse/nämnd och personal för direkt implementering i vårt utvecklingsarbete. Trots att du som kund är anonym i undersökningens genomförande kan vi på ett innovativt sätt ta del av dina tankar och önskemål. Genom en unik intervjuteknik, där dialogen med varje respondent är viktig och tas tillvara, får vi en möjlighet att leva i ständig förbättring. Tack för att du hjälper oss att bli bättre. Du är det viktigaste vi har!
Om Supportföretaget TMJ Groups Kundnöjdhetsundersökningar
Nöjdhetsindex baseras på 10 för kunden viktiga nöjdhetsfrågor och presenteras övergripande i ett nöjdhetsindex på skalan 0-100. Detta nöjdhetsindex är ett s.k. dynamiskt index vilket kontinuerligt uppdateras vartefter nya mätningar uppdateras. Idag genomför ett 90-tal energibolag Supportföretagets kundnöjdhetsundersökningar varvid benchmarking och jämförelser på ett flertal områden är möjliga. Av respekt för de företag som erhåller lägre värden i nöjdhetsindex offentliggör Supportföretaget aldrig ett enskilt företags nöjdhetsindex utan varje företag kan själva välja att berätta om och/- eller visa sitt erhållna nöjdhetsindex.
Nöjdhetsemblem delas ut enligt nedan erhållna indexvärden
Nöjdhetsindex 50-65 = Godkänd
Nöjdhetsindex >65-75 = Väl godkänd
Nöjdhetsindex >75 = Mycket väl godkänd
Nöjdhetsindex = Bäst, erhålls av det företag som i nämnd studie nått allra högst nöjdhetsindex av samtliga deltagande företag.
För mer information om Supportföretagets Energibolagsindex, kontakta: Tove Åkerman-Stenman, tove@supportforetaget.se
Senaste nytt
-
Kundservice öppettider under sommaren
Kundservice har följande telefontider under sommaren: Vecka 25:Torsdag: 08.00–09.00 och 10.00–12.00Fredag Midsommarafton: Stängt Vecka 26:Måndag–Torsdag: 08.00–16.00Fredag: 08.00–09.00 och 09.30–15.00Lunchstängt alla dagar: 12.00–13.00 Vecka 27–32:Måndag–Torsdag: 08.00–12.00Fredag: 08.00–09.00 och 09.30–12.00 Vi önskar dig en härlig sommar! Vi finns här när du behöver oss! Har du frågor och funderingar är du alltid välkommen att kontakta vår kundservice. Telefon: 0500-49…
-
Störningar i Skövde Energis app
Vi har just nu tekniska störningar i Skövde Energis app som påverka både inloggning och användning av appen. Vi jobbar på att lösa problemet så snabbt vi kan. Under tiden kan du fortfarande se din förbrukning, fakturor och annan information på Mina sidor. Tack för ditt tålamod och din förståelse! Vi finns här när du…
-
Sveriges smartaste uppvärmningsform
Vi på Skövde Energi är en del av den nationella satsningen Heja Fjärrvärme. Det här är ett initiativ som kommit till för att sätta fjärrvärme på kartan och berätta om dess betydelse och fördelar. Vi upplever att fjärrvärme inte får den uppmärksamhet den förtjänar, trots att energifrågan är aktuellare än någonsin. Tänk bara på den…
Vi finns här när du behöver oss!
Har du frågor och funderingar är du alltid välkommen att kontakta vår kundservice.
Telefon: 0500-49 36 60
E-post: info@skovdeenergi.se