Till dig som fått fel belopp på din elfaktura

Som vi informerade om förra veckan, har vi tyvärr haft ett systemfel som gjorde att mätvärden för vissa kunders elförbrukning lästes in två gånger. Det resulterade i att det blev fel belopp på ett antal fakturor.

Om du omfattas av detta får du en ny, korrigerad faktura med datum 19-05-13 i början på denna vecka och det är den du ska betala.  Beloppet på faktura daterad 19-05-03 är felaktigt och denna faktura ska du kasta.

Har du några frågor går det bra att maila till oss på: info@skovdeenergi.se
eller ringa oss på telefonnummer 0500-49 36 60.

Vi ber så mycket om ursäkt för detta och hoppas det inte innebär allt för mycket besvär för dig!

Kategorier

Senaste nytt

Alla nyheter

  • Kundservice öppettider under sommaren

    Kundservice har följande telefontider under sommaren: Vecka 25:Torsdag: 08.00–09.00 och 10.00–12.00Fredag Midsommarafton: Stängt Vecka 26:Måndag–Torsdag: 08.00–16.00Fredag: 08.00–09.00 och 09.30–15.00Lunchstängt alla dagar: 12.00–13.00 Vecka 27–32:Måndag–Torsdag: 08.00–12.00Fredag: 08.00–09.00 och 09.30–12.00 Vi önskar dig en härlig sommar! Vi finns här när du behöver oss! Har du frågor och funderingar är du alltid välkommen att kontakta vår kundservice. Telefon: 0500-49…

  • Störningar i Skövde Energis app

    Vi har just nu tekniska störningar i Skövde Energis app som påverka både inloggning och användning av appen. Vi jobbar på att lösa problemet så snabbt vi kan. Under tiden kan du fortfarande se din förbrukning, fakturor och annan information på Mina sidor. Tack för ditt tålamod och din förståelse! Vi finns här när du…

  • Sveriges smartaste uppvärmningsform

    Vi på Skövde Energi är en del av den nationella satsningen Heja Fjärrvärme. Det här är ett initiativ som kommit till för att sätta fjärrvärme på kartan och berätta om dess betydelse och fördelar. Vi upplever att fjärrvärme inte får den uppmärksamhet den förtjänar, trots att energifrågan är aktuellare än någonsin. Tänk bara på den…