Till dig som fått fel belopp på din elfaktura

Som vi informerade om förra veckan, har vi tyvärr haft ett systemfel som gjorde att mätvärden för vissa kunders elförbrukning lästes in två gånger. Det resulterade i att det blev fel belopp på ett antal fakturor.

Om du omfattas av detta får du en ny, korrigerad faktura med datum 19-05-13 i början på denna vecka och det är den du ska betala.  Beloppet på faktura daterad 19-05-03 är felaktigt och denna faktura ska du kasta.

Har du några frågor går det bra att maila till oss på: info@skovdeenergi.se
eller ringa oss på telefonnummer 0500-49 36 60.

Vi ber så mycket om ursäkt för detta och hoppas det inte innebär allt för mycket besvär för dig!

Kategorier

  • Uncategorized
  • Senaste nytt

    Alla nyheter

    • Skövde Energi behåller högsta betyg i kundnöjdhet

      Mycket väl godkänd blev resultatet för Skövde Energi i den senaste kundundersökningen och bolaget behåller högsta betyg i kundnöjdhet. Skövde Energi genomför kundundersökningen vartannat år. Den görs av en oberoende aktör och kunderna som tillfrågas är slumpmässigt utvalda. Kundundersökningen består av intervjuer där kunden kan ranka hur nöjd hen är, och det finns också möjlighet…

    • Skövde Energi lanserar en egen app!

      Vi är stolta över att presentera vår efterlängtade app. Nu kan du enkelt och smidigt Vi på Skövde Energi är övertygade om att framtiden är hållbar, smart och full av möjligheter. Var med oss på resan mot en grönare framtid och ladda ner Skövde Energi-Appen nu! Det är dags att sätta kraften i dina händer.

    • Just nu är det högt tryck för elnätsärende

      Trycket är högt just nu på inkomna för- och färdiganmälningar. I bästa fall klarar vi av att svara på ärendena inom en vecka. Men vänligen räkna med minst 14 dagar innan vi hinner svara. Så var ute i god tid med att lämna in din anmälan till oss.

    Ditt sökresultat

    Om du inte hittar det du letar efter skriv din fråga till oss här.