Till dig som fått fel belopp på din elfaktura

Som vi informerade om förra veckan, har vi tyvärr haft ett systemfel som gjorde att mätvärden för vissa kunders elförbrukning lästes in två gånger. Det resulterade i att det blev fel belopp på ett antal fakturor.

Om du omfattas av detta får du en ny, korrigerad faktura med datum 19-05-13 i början på denna vecka och det är den du ska betala.  Beloppet på faktura daterad 19-05-03 är felaktigt och denna faktura ska du kasta.

Har du några frågor går det bra att maila till oss på: info@skovdeenergi.se
eller ringa oss på telefonnummer 0500-49 36 60.

Vi ber så mycket om ursäkt för detta och hoppas det inte innebär allt för mycket besvär för dig!

Kategorier

  • Kundservice
  • Senaste nytt

    Alla nyheter

    • Villkorade avtal för inmatning från 2024

      Alla kunder som kommer att vara potentiella inmatningskunder måste från 2024 vara medvetna om att elanläggningen under vissa tider måste styras ned för att avbryta eller minska inmatning till elnätet. Från 2024 finns det ett regelverk som gör det möjligt för elnätsföretag att skriva villkorade avtal med kunder för både uttag och inmatning av effekt.…

    • Mina sidor

      Nu kan du logga in på Mina Sidor igen. Idag 24 april mellan 13:30- 14:30 hade vi ett teknisk fel på Mina Sidor som gör att det inte är möjligt att logga in. Vi jobbar på att få igång det så snart som möjligt. Vi hjälper dig gärna på telefon och mejl under tiden.

    • Uppdatering av appen klar!

      Nu kan du logga in som vanligt i appen igen. Idag 24 april kommer appens bakgrundmiljö att uppdateras och det kommer inte vara möjligt att komma åt appen mellan klockan 13:00-16:00. Under tiden kan du logga in på Mina sidor om du vill se din förbrukning.

    Ditt sökresultat

    Om du inte hittar det du letar efter skriv din fråga till oss här.