I samband med vår senaste fakturering gällande elnät för Skövde Energi och elhandel för Billinge Energi har det blivit fel hos vår utskriftsleverantör. Vad vi förstår gäller det våra kunder som har e-faktura där det blivit lite tokigt och fakturan har kommit i pappersform eller via Kivra istället. Om du som kund är osäker över din faktura är du välkommen att kontakta oss så meddelar vi vad som gäller för just dig.
Maila gärna till Kundservice på info@skovdeenergi.se eller telefon 0500-49 36 60.
Publicerad:
|
Uppdaterad:
Elnätsfakturor för februari
Kategorier
Senaste nytt
-
Skövde Energi behåller högsta betyg i kundnöjdhet
Mycket väl godkänd blev resultatet för Skövde Energi i den senaste kundundersökningen och bolaget behåller högsta betyg i kundnöjdhet. Skövde Energi genomför kundundersökningen vartannat år. Den görs av en oberoende aktör och kunderna som tillfrågas är slumpmässigt utvalda. Kundundersökningen består av intervjuer där kunden kan ranka hur nöjd hen är, och det finns också möjlighet…
-
Skövde Energi lanserar en egen app!
Vi är stolta över att presentera vår efterlängtade app. Nu kan du enkelt och smidigt Vi på Skövde Energi är övertygade om att framtiden är hållbar, smart och full av möjligheter. Var med oss på resan mot en grönare framtid och ladda ner Skövde Energi-Appen nu! Det är dags att sätta kraften i dina händer.
-
Just nu är det högt tryck för elnätsärende
Trycket är högt just nu på inkomna för- och färdiganmälningar. I bästa fall klarar vi av att svara på ärendena inom en vecka. Men vänligen räkna med minst 14 dagar innan vi hinner svara. Så var ute i god tid med att lämna in din anmälan till oss.