Uppdatering av appen klar!

Nu kan du logga in som vanligt i appen igen.

Idag 24 april kommer appens bakgrundmiljö att uppdateras och det kommer inte vara möjligt att komma åt appen mellan klockan 13:00-16:00.

Under tiden kan du logga in på Mina sidor om du vill se din förbrukning.

Vi finns här när du behöver oss!

Har du frågor och funderingar är du alltid välkommen att kontakta vår kundservice.

Telefon: 0500-49 36 60
E-post: info@skovdeenergi.se

Kategorier

Senaste nytt

Alla nyheter

  • Viktigt information till våra elnätskunder

    Det har kommit till vår kännedom att flera av våra elnätskunder har blir uppringda av företrädare för elhandelsleverantören Nordic Best Energy. De säger sig ha ett samarbete med Skövde Energi, vilket inte stämmer. Vi samarbetar endast med Billinge Energi som är vår anvisade elhandelsleverantör. Du är alltid varmt välkommen att höra av dig till vår…

  • Myndighetsavgift på elnätsfakturan

    Nu redovisas energiskatten separat på din elnätsfaktura. Energiskatten har sedan tidigare ingått i din elnätsfaktura, men nu visas den tydligt på en egen rad för att ge en bättre översikt över din elkostnad. Energiskatten är en myndighetsavgift som alla elkunder i Sverige betalar via elnätsfakturan. Denna avgift ingår inte i kostnaden för elnätet. Du kan…

  • Vi söker en elektriker

    Om arbetsplatsen På Skövde Energi förser vi boende och företag i kommunen med hållbar energi. Vi ansvarar för elnätsdistribution inom Skövde tätort och producerar hållbar el och fjärrvärme. Vi är ett kommunalt bolag och ägs av kommuninvånarna genom Skövde Stadshus AB. Det innebär bland annat att all vår avkastning återinvesteras i företaget eller i Skövde…