Uppdatering av appen klar!

Nu kan du logga in som vanligt i appen igen.

Idag 24 april kommer appens bakgrundmiljö att uppdateras och det kommer inte vara möjligt att komma åt appen mellan klockan 13:00-16:00.

Under tiden kan du logga in på Mina sidor om du vill se din förbrukning.

Vi finns här när du behöver oss!

Har du frågor och funderingar är du alltid välkommen att kontakta vår kundservice.

Telefon: 0500-49 36 60
E-post: info@skovdeenergi.se

*” anger obligatoriska fält

Namn*
Person-/kundnummer*

Kategorier

  • Energitjänster
  • Kundservice
  • Senaste nytt

    Alla nyheter

    • Mattias Karlsson Affärsområdeschef Elnät berättar mer om driftstörningar på elnätet.

      Skövdes elnät är till allra största delen nedgrävt och där ligger ledningar nästan överallt i marken. De är driftstörningar vi haft i år. De beror framförallt på kabelbrott som orsakar av grävskador. Det är viktigt att göra en ledningskoll om du ska gräva. Både om du ska gräva hemma för ett altanbygge eller om du…

    • Inloggning med BankID uppdaterad till säker start

      Vi har nu uppdaterat vårt inloggningssätt med BankID till säker start. Säker start för BankID verifierar att det är samma person som använder e-tjänsten som identifierar sig med BankID. På så sätt försvåras bedrägerier. Tidigare fick du som loggade in med BankID skriva in ditt personnummer vid inloggning eller signering, detta är nu borttaget. Istället…

    • Fredag den 26 april, är vår kundservice stängd

      Idag, fredag den 26 april, är vår kundservice stängd på grund av ett studiebesök. Därför kan vi inte nås via telefon. Vi är tillbaka på plats och redo att hjälpa dig igen på måndag. Du är alltid välkommen att skicka din fråga till oss via e-post. Du kan göra detta genom att använda kontaktformuläret nedan.…

    Ditt sökresultat

    Om du inte hittar det du letar efter skriv din fråga till oss här.