Vi söker receptionist och administratör!

Vill du vara med och bygga en hållbar framtid med trygga och långsiktiga energilösningar som gynnar både människa och miljö? Vi letar efter dig som vill få möjlighet att växa i en bransch som ständigt utvecklas och satsar inför framtiden. Hos oss kan du påverka och utveckla din egen roll och arbetssätt. Skriver du dessutom under på vikten av att vara lyhörd, kunnig och trovärdig? Då måste du lova att läsa vidare och söka jobbet!
Som receptionist och administratör ingår du i avdelningen verksamhetsutveckling och kundservice. Avdelningen är en stödfunktion till hela bolaget. Inom avdelningen finns förutom kundservice en GIS-tekniker, en verksamhetsutvecklare IT, en utredare och en mätansvarig. Skövde Energi har ca 20 500 anslutna elnätskunder och ca 1 800 anslutna fjärrvärmekunder.

Arbetsuppgifter:
Som receptionist och administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bestå av:
• Reception, besöksmottagning, posthantering, diarieföring och arkiv
• Hjälpa kunder via telefon, mail och chatt
• Inköp till kontoret till exempel kontorsmaterial
• Behjälplig med uppdatering av hemsida, intranät och sociala medier
• Administrera studiebesök och möten
• Övrig förekommande administrativa arbetsuppgifter inom bolaget

Kvalifikationer:
Du är Skövde Energis ansikte utåt och välkomnar såväl medarbetare som kunder och leverantörer. Din framtoning är positiv, professionell och flexibel. Du drivs av att få ge service och är duktig på att ta egna initiativ. Du tycker om när den ena dagen inte är den andra lik och har lätt för att anpassa dig till nya situationer. Vi tror också att du är lösningsorienterad och strukturerad. Du ska trivas med att planera och arbeta självständigt, men även samarbeta i teamet.

Kulturen inom bolaget är prestigelös, stöttade och glädjefylld och formas av ett ledarskap som uppmuntrar till en öppen kommunikation och diskussioner som leder till förbättringar. Vi lägger med andra ord stor vikt vid din personlighet och potential och välkomnar nya kompetenser!
Du har administrativ utbildning på gymnasienivå eller motsvarande erfarenhet. Du kan svenska flytande i tal och skrift och har goda kunskaper i engelska. Ny teknik intresserar dig och du har ett engagemang för att utveckla processer. Meriterande är tidigare erfarenhet av arbete inom serviceyrket, GDPR och offentligt bolag. Körkort B är ett krav.

Välkommen med din ansökan redan idag men senast den 20 april.

Övrigt:
Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Anställningsform:
Anställningsform: Tillsvidareanställning
Omfattning: Heltid
Tillträde: Tillträde snarast eller efter överenskommelse.
Antal platser: 1

Ansökan:
Sista ansökningsdag: 2020-04-20

Arbetsgivarens referensnummer: A946098

Sök tjänsten här!

Upplysningar lämnas av:
Wiktoria Breman
Chef verksamhetsutveckling och kundservice
Telefon: 0500-49 82 33

Facklig företrädare:
Alexander Johdet
Representant för Vision
Telefon: 0500-49 85 15
E-post: alexander.johdet@ skovdeenergi.se

Kategorier

  • Okategoriserade
  • Senaste nytt

    Alla nyheter

    • Skövde Energi behåller högsta betyg i kundnöjdhet

      Mycket väl godkänd blev resultatet för Skövde Energi i den senaste kundundersökningen och bolaget behåller högsta betyg i kundnöjdhet. Skövde Energi genomför kundundersökningen vartannat år. Den görs av en oberoende aktör och kunderna som tillfrågas är slumpmässigt utvalda. Kundundersökningen består av intervjuer där kunden kan ranka hur nöjd hen är, och det finns också möjlighet…

    • Skövde Energi lanserar en egen app!

      Vi är stolta över att presentera vår efterlängtade app. Nu kan du enkelt och smidigt Vi på Skövde Energi är övertygade om att framtiden är hållbar, smart och full av möjligheter. Var med oss på resan mot en grönare framtid och ladda ner Skövde Energi-Appen nu! Det är dags att sätta kraften i dina händer.

    • Just nu är det högt tryck för elnätsärende

      Trycket är högt just nu på inkomna för- och färdiganmälningar. I bästa fall klarar vi av att svara på ärendena inom en vecka. Men vänligen räkna med minst 14 dagar innan vi hinner svara. Så var ute i god tid med att lämna in din anmälan till oss.

    Ditt sökresultat

    Om du inte hittar det du letar efter skriv din fråga till oss här.