Vi söker kund- och marknadskoordinator med ansvar för samhällskontakter

Tycker du att det är viktigt att ditt arbete faktiskt gör skillnad? Vill du vara med och bygga en hållbar framtid med trygga och långsiktiga energilösningar som gynnar både människa och miljö? Då tycker vi du ska kolla in den här tjänsten hos oss!

Som kund- och marknadskoordinator arbetar du långsiktigt och strategiskt med företagets nyckelkunder. Du har det övergripande ansvaret att upprätthålla samt utveckla långsiktiga relationer med nya och befintliga kunder i nära samarbete med övriga organisationen. Du tar fram och sammanställer av marknadsanalyser och data från kunder och deras behov på marknaden.

Marknadsdelen innebär att koordinera och samordna olika marknadsinsatser från kampanjer och event till löpande produktion av innehåll till företagets kommunikation och marknadsföring. Som kund- och marknadskoordinator har du en helhetsblick över alla aktuella kampanjer och aktiviteter som pågår och håller i trådarna för att se till att arbetet fungerar smidigt och enkelt för alla inblandade. Du ansvarar också för att utveckla och driva våra samarbeten med föreningar och andra organisationer framåt samt föra en proaktiv dialog med nyckelintressenter, såsom näringslivsföreningar, intresseorganisationer med flera. Du ansvarar också för att koordinera studiebesök hos oss.

Läs mer och ansök här!

Kategorier

Senaste nytt

Alla nyheter

  • Vi söker en säkerhetsansvarig

    Arbetsuppgifter Som Säkerhetsansvarig kommer du att ansvara för den övergripande utvecklingen och samordningen av Skövde Energis säkerhetsarbete när det gäller personalsäkerhet, fysisk säkerhet och informationssäkerhet.  Genom omvärldsbevakning och nätverkande verkar du för att vi ligger i framkant vad gäller systematiskt risk- och sårbarhetsarbete.  Dina arbetsuppgifter innebär att utveckla, implementera och upprätthålla Skövde Energis säkerhetsarbete både…

  • Kunderna ger Skövde Energi högsta betyg – trygghet och bemötande i topp

    Skövde Energi får starkt gensvar från sina kunder i årets stora kundundersökning. Betygen ökar tydligt – och det som framför allt uppskattas är tryggheten, tillgängligheten och det goda bemötandet. Undersökningen visar också att bolaget klättrar i branschens nationella ranking. Jämfört med tidigare år ökar kundnöjdheten markant, något som sticker ut i en tid då många…

  • Tillfälligt avbrott i vår e-post under helgen 11 – 13 april

    Under helgen den 11–13 april kommer vi att genomföra en flytt av vår IT-miljö här på Skövde Energi. Arbetet startar på fredag eftermiddag och pågår hela helgen. Under denna period har vi inte tillgång till vår e-post, vilket innebär att mail som skickas till info@skovdeenergi.se inte når oss. Använd gärna våra formulär Våra formulär här…