Har vi dina kontaktuppgifter?

Om vi har rätt uppgifter till dig kan vi nå dig när vi behöver.

Mina Sidor kan du uppdatera ditt telefonnummer och din mejladress. Om vi har rätt uppgifter till dig kan vi kontakta dig när det behövs.

Vi skickar ut nyhetsbrev cirka 4 gånger om året. Har vi din mejladress får du information och nyheter skickade till din mejladress.

Tänk även på att du behöver uppdatera dina uppgifter om du flyttar eller byter mobilnummer till vårt driftstörningssystem. Idag uppdateras inte det registret när du uppdaterar dina uppgifter på Mina sidor.

Vill du ha hjälp att uppdatera dina kontaktuppgifter är du välkommen att maila in till oss.

Vi finns här när du behöver oss!

Har du frågor och funderingar är du alltid välkommen att kontakta vår kundservice.

Telefon: 0500-49 36 60
E-post: info@skovdeenergi.se

Kategorier

Senaste nytt

Alla nyheter

  • Vi söker en elektriker

    Om arbetsplatsen På Skövde Energi förser vi boende och företag i kommunen med hållbar energi. Vi ansvarar för elnätsdistribution inom Skövde tätort och producerar hållbar el och fjärrvärme. Vi är ett kommunalt bolag och ägs av kommuninvånarna genom Skövde Stadshus AB. Det innebär bland annat att all vår avkastning återinvesteras i företaget eller i Skövde…

  • För dig som gör europabetalningar / For those making European payments

    Vi vill påminna dig som gör europabetalningar att vi den 19 november 2024 bytte bank till Nordea från Swedbank. Det innebär att du behöver använda de nya BIC- och IBAN-uppgifterna som framgår av din faktura när du gör betalningar till oss. Om betalningen skickas till våra tidigare uppgifter hos Swedbank, kommer vi inte att kunna…

  • Störningar i appen

    Det förekommer just nu störningar i Skövde Energis app som innebär att det inte går att logga in i appen. Vi jobbar på att lösa problemet så snart som möjligt. För att se din förbrukning med mera kan du gå in på Mina Sidor. Vi finns här när du behöver oss! Har du frågor och…