Vi har erhållit Mycket Väl Godkänt i Kundnöjdhet!
Supportföretaget TMJ Group, som är specialister inom energibranschens samtliga affärsområden (Elnät, Fjärrvärme, Elhandel, Renhållning, Stadsnät, VA, Fordonsgas, Gata/Park och Fastigheter), genomför regelbundet kundnöjdhetsundersökningar inom energibranschen. Där ställs höga krav på oss som energibolag, vilket bl.a. innebär att vi måste följa upp och förbättra de utvecklingsområden som kommer av undersökningens genomförande.
Genom regelbundenheten garanterar vi att du som kund hamnar i fokus för vår utveckling. Du kan känna dig trygg med att allt som sägs till oss i dessa studier framförs till vår organisation, ledningsgrupp, styrelse/nämnd och personal för direkt implementering i vårt utvecklingsarbete. Trots att du som kund är anonym i undersökningens genomförande kan vi på ett innovativt sätt ta del av dina tankar och önskemål. Genom en unik intervjuteknik, där dialogen med varje respondent är viktig och tas tillvara, får vi en möjlighet att leva i ständig förbättring. Tack för att du hjälper oss att bli bättre. Du är det viktigaste vi har!
Om Supportföretaget TMJ Groups Kundnöjdhetsundersökningar
Nöjdhetsindex baseras på 10 för kunden viktiga nöjdhetsfrågor och presenteras övergripande i ett nöjdhetsindex på skalan 0-100. Detta nöjdhetsindex är ett s.k. dynamiskt index vilket kontinuerligt uppdateras vartefter nya mätningar uppdateras. Idag genomför ett 90-tal energibolag Supportföretagets kundnöjdhetsundersökningar varvid benchmarking och jämförelser på ett flertal områden är möjliga. Av respekt för de företag som erhåller lägre värden i nöjdhetsindex offentliggör Supportföretaget aldrig ett enskilt företags nöjdhetsindex utan varje företag kan själva välja att berätta om och/- eller visa sitt erhållna nöjdhetsindex.
Nöjdhetsemblem delas ut enligt nedan erhållna indexvärden
Nöjdhetsindex 50-65 = Godkänd
Nöjdhetsindex >65-75 = Väl godkänd
Nöjdhetsindex >75 = Mycket väl godkänd
Nöjdhetsindex = Bäst, erhålls av det företag som i nämnd studie nått allra högst nöjdhetsindex av samtliga deltagande företag.
För mer information om Supportföretagets Energibolagsindex, kontakta: Tove Åkerman-Stenman, tove@supportforetaget.se
Senaste nytt
-
Vi söker en Trainee
På Skövde Energi är vi stolta över att vara en pålitlig energileverantör och en drivande kraft för hållbar utveckling i Skövde och regionen. Vi levererar el, fjärrvärme och fjärrkyla med fokus på förnybar energi och energieffektiva lösningar. Vår vision är att vara kraften för grön omställning och tillväxt; vi vill ha en ledande position inom…
-
Kontrolluppgift förnybar el
Nu har Skövde Energi lämnat in kontrolluppgift till skatteverket för din solcellsanläggning. Om du vill se din kontrolluppgift hittar du den på ”Mina sidor” under dokument. Där kan du även spara ner den. Vi finns här när du behöver oss! Har du frågor och funderingar är du alltid välkommen att kontakta vår kundservice. Telefon: 0500-49 36…
-
Elåret 2024: Lägre elpriser och rekord i vindkraftsproduktion
Elåret 2024 bjöd på flera positiva förändringar för den svenska elmarknaden. Det genomsnittliga elpriset sjönk till 41 öre/kWh, det lägsta sedan 2020, tack vare en kraftig ökning av vindkraftsproduktionen som steg med 18 procent och nu står för 24 procent av Sveriges elproduktion. Samtidigt blev negativa elpriser vanligare, med cirka 8 procent av årets timmar…
Vi finns här när du behöver oss!
Har du frågor och funderingar är du alltid välkommen att kontakta vår kundservice.
Telefon: 0500-49 36 60
E-post: info@skovdeenergi.se