
Vi har erhållit Mycket Väl Godkänt i Kundnöjdhet!
Supportföretaget TMJ Group, som är specialister inom energibranschens samtliga affärsområden (Elnät, Fjärrvärme, Elhandel, Renhållning, Stadsnät, VA, Fordonsgas, Gata/Park och Fastigheter), genomför regelbundet kundnöjdhetsundersökningar inom energibranschen. Där ställs höga krav på oss som energibolag, vilket bl.a. innebär att vi måste följa upp och förbättra de utvecklingsområden som kommer av undersökningens genomförande.
Genom regelbundenheten garanterar vi att du som kund hamnar i fokus för vår utveckling. Du kan känna dig trygg med att allt som sägs till oss i dessa studier framförs till vår organisation, ledningsgrupp, styrelse/nämnd och personal för direkt implementering i vårt utvecklingsarbete. Trots att du som kund är anonym i undersökningens genomförande kan vi på ett innovativt sätt ta del av dina tankar och önskemål. Genom en unik intervjuteknik, där dialogen med varje respondent är viktig och tas tillvara, får vi en möjlighet att leva i ständig förbättring. Tack för att du hjälper oss att bli bättre. Du är det viktigaste vi har!
Om Supportföretaget TMJ Groups Kundnöjdhetsundersökningar
Nöjdhetsindex baseras på 10 för kunden viktiga nöjdhetsfrågor och presenteras övergripande i ett nöjdhetsindex på skalan 0-100. Detta nöjdhetsindex är ett s.k. dynamiskt index vilket kontinuerligt uppdateras vartefter nya mätningar uppdateras. Idag genomför ett 90-tal energibolag Supportföretagets kundnöjdhetsundersökningar varvid benchmarking och jämförelser på ett flertal områden är möjliga. Av respekt för de företag som erhåller lägre värden i nöjdhetsindex offentliggör Supportföretaget aldrig ett enskilt företags nöjdhetsindex utan varje företag kan själva välja att berätta om och/- eller visa sitt erhållna nöjdhetsindex.
Nöjdhetsemblem delas ut enligt nedan erhållna indexvärden
Nöjdhetsindex 50-65 = Godkänd
Nöjdhetsindex >65-75 = Väl godkänd
Nöjdhetsindex >75 = Mycket väl godkänd
Nöjdhetsindex = Bäst, erhålls av det företag som i nämnd studie nått allra högst nöjdhetsindex av samtliga deltagande företag.
För mer information om Supportföretagets Energibolagsindex, kontakta: Tove Åkerman-Stenman, tove@supportforetaget.se
Senaste nytt
-
Ny ordförande i Billinge Energi – kunden, laget och regionen i fokus
Skövde Energis intressebolag Billinge Energi välkomnar Christian Schwartz som ny styrelseordförande. Med lång erfarenhet från energibranschen och ett nyfiket ledarskap tar han över efter Bengt Ericson, styrelseordförande i Skara Energi, som under sin tid som tillförordnad ordförande lett bolaget genom en viktig fas – från koncerntillhörighet till självständigt bolag med breddat ägande och stark regional…
-
Prisjustering elnät 2026
Från och med den 1 januari 2026 görs en prisjustering på elnätstaxan. Elnätsavgiften går bland annat till att underhålla och modernisera elnätet. Vi bygger och fortsätter att utöka kapaciteten i stora delar av elnätet för att möta det växande behovet från både kunder och samhälle. I takt med elektrifieringen utvecklar vi ett mer robust och…
-
Furhoffs – vår följeslagare sedan 125 år tillbaka
När Skövdes första elledningar drogs arbetade kopparslagaren Carl Furhoff fortfarande i fotogenlampans sken. Idag är hans livsverk ett av Skövdes mest anrika företag – och elen en självklar förutsättning. Led-armaturer i taket. Energieffektiva maskiner i produktionen. Kaffemaskiner och mikrovågsugnar i lunchrummet. Nuförtiden är den ständiga tillgången till el lika självklar som viktig hos Furhoffs rostfria…
Vi finns här när du behöver oss!
Har du frågor och funderingar är du alltid välkommen att kontakta vår kundservice.
Telefon: 0500-49 36 60
E-post: info@skovdeenergi.se