Vi har erhållit Mycket Väl Godkänt i Kundnöjdhet!

Emblem för betyg mycket väl godkänt i kundnöjdhet 2023

Supportföretaget TMJ Group, som är specialister inom energibranschens samtliga affärsområden (Elnät, Fjärrvärme, Elhandel, Renhållning, Stadsnät, VA, Fordonsgas, Gata/Park och Fastigheter), genomför regelbundet kundnöjdhetsundersökningar inom energibranschen. Där ställs höga krav på oss som energibolag, vilket bl.a. innebär att vi måste följa upp och förbättra de utvecklingsområden som kommer av undersökningens genomförande.

Genom regelbundenheten garanterar vi att du som kund hamnar i fokus för vår utveckling. Du kan känna dig trygg med att allt som sägs till oss i dessa studier framförs till vår organisation, ledningsgrupp, styrelse/nämnd och personal för direkt implementering i vårt utvecklingsarbete. Trots att du som kund är anonym i undersökningens genomförande kan vi på ett innovativt sätt ta del av dina tankar och önskemål. Genom en unik intervjuteknik, där dialogen med varje respondent är viktig och tas tillvara, får vi en möjlighet att leva i ständig förbättring. Tack för att du hjälper oss att bli bättre. Du är det viktigaste vi har!

Om Supportföretaget TMJ Groups Kundnöjdhetsundersökningar

Nöjdhetsindex baseras på 10 för kunden viktiga nöjdhetsfrågor och presenteras övergripande i ett nöjdhetsindex på skalan 0-100. Detta nöjdhetsindex är ett s.k. dynamiskt index vilket kontinuerligt uppdateras vartefter nya mätningar uppdateras. Idag genomför ett 90-tal energibolag Supportföretagets kundnöjdhetsundersökningar varvid benchmarking och jämförelser på ett flertal områden är möjliga. Av respekt för de företag som erhåller lägre värden i nöjdhetsindex offentliggör Supportföretaget aldrig ett enskilt företags nöjdhetsindex utan varje företag kan själva välja att berätta om och/- eller visa sitt erhållna nöjdhetsindex.  

Nöjdhetsemblem delas ut enligt nedan erhållna indexvärden

Nöjdhetsindex   50-65 = Godkänd

Nöjdhetsindex   >65-75 = Väl godkänd

Nöjdhetsindex   >75 = Mycket väl godkänd

Nöjdhetsindex = Bäst, erhålls av det företag som i nämnd studie nått allra högst nöjdhetsindex av samtliga deltagande företag.

För mer information om Supportföretagets Energibolagsindex, kontakta: Tove Åkerman-Stenman, tove@supportforetaget.se

Senaste nytt

Alla nyheter

  • Skövde Energi byter bank

    Från och med 19 november 2024 byter vi bank till Nordea, men för dig som kund blir allt som vanligt. Vårt bankgironummer förblir detsamma, och du får och betalar dina fakturor precis som tidigare. Du som betalar din faktura från utlandet. Från 19 november 2024 gäller nya BIC (NDEASESS) och IBAN (SE1495000099604221421524). Om gamla BIC…

  • Nytt nummer av kundtidningen Energi i Skövde

    Nu har ett nytt nummer av vår kundtidning Energi i Skövde kommit ut full med nyheter och inspiration. Välkommen att läsa!

  • Nattlig övning i Skövde – Övning Lönnen

    Övningen pågår mellan kl 20:00 2024-10-16 till 02-tiden 2024-10-17. Störningar kan förekomma i fjärrvärmedistributionen på Västermalm och Falkvägen. El och vatten kommer att finnas i fastigheterna under övningen. Natten mellan den 16 och 17 oktober övar Skövde Energi tillsammans med Skövde kommun. Övningen kommer att ske vid området runt Arena Skövde i centrum. Anledningen till…

Vi finns här när du behöver oss!

Har du frågor och funderingar är du alltid välkommen att kontakta vår kundservice.

Telefon: 0500-49 36 60
E-post: info@skovdeenergi.se